Vyťažte z prírody maximum

Základ mnohých vitamínových doplnkov pre mužov, ktoré skvalitňujú erekciu, zvyšujú libido,  upravujú problémy s prostatou či napomáhajú riešeniu neplodnosti, je tvorený prírodnými zložkami. Výťažky z mnohých rastlín sú darom prírody, ich správne získanie a kombinácie dokážu docieliť potrebné výsledky a s ľudským telom robia doslova divy. Ak ste nadšencom pre zdravú výživu, správnemu fungovaniu vášho pohlavného systému môžete pomôcť aj vďaka ľahko dostupným produktom.

Rôzne druhy ovocia obsahujú výživné látky, o ktorých účinkoch ste možno ešte nepočuli. Banány ovplyvňujú hladiny draslíka a sodíka, čo má vplyv aj na krvný tlak a ovplyvnenie erektilnej dysfunkcie. Správnemu prekrvovaniu ciev pomáhajú aj čerešne, slivky či broskyne. Ak potrebujete skvalitniť erekciu, zaraďte ich do pravidelného jedálnička. Extrakt z chilli (papričiek) je súčasťou viacerých výživových doplnkov pre mužov. Skúste si tipnúť prečo. Táto zložka má dokonca viacero významných prínosov pri podpore a liečení problémov s pohlavným ústrojenstvom. Obsahuje kapsaicín, ktorý je považovaný za prírodné antibiotikum a pomáha rozširovať cievy. Cievy rozširuje aj horčík, do tela ho dostanete cez kel, kapustu a špenát.

Plodnosť

Ak vám pri problémoch s plodnosťou spermiogram potvrdí, že máte menší počet spermií v ejakuláte ako by mal byť, skúste stiahnuť po vitamíne B1. Ten by mal problém aspoň čiastočne vyriešiť. Nachádza sa napríklad v celozrnnej múke, kvasniciach, strukovinách, slivkách či v bravčovom mäse. Naopak, produkty z bielej múky znižujú početnosť spermií, preto sa ich snažte obmedzovať. V prípade, že potrebujete docieliť lepšiu kvalitu spermií a trošku ich oživiť, stiahnite po vitamíne C. Nájdete ho v šípkach, rakytníku, čiernych ríbezliach, červenej paprike, brokolici, ananáse či pomarančoch.

Erektilná dysfunkcia

Na problémoch s erekciou  sa podieľa nedostatok Omega-3 mastných kyselín, ktoré je možné doplniť z rýb (rybieho oleja). Najviac ich získate z lososa, ančovičky, nakladaných sleďov alebo sardiniek s kostičkami. Ich optimálna konzumácia je dvakrát týždenne. Počuli ste už o aminokyseline L-arginín? Aj tá pomáha bojovať proti erektilnej dysfunkcií. Nachádza sa v tekvicových semienkach, pražených arašidoch, vlašských orechoch, sušenom hrachu, kuracích prsiach, ovsených vločkách, jogurte, cesnaku, zelenine a tmavej čokoláde. Pre podporu tvorby testosterónu sa je vhodné kombinovať rôzne druhy mäsa (hovädzie mäso, pečeň) so zeleninou (špenát, brokolica, petržlen). Chutnými podporovateľmi tvorby testosterónu sú tiež olivový olej, losos, fazuľa, cesnak, orechy ako ustrice. Tie sú okrem iného považované aj za výrazné afrodiziakum, teda nepomôžu len zdraviu ale zvýšia aj libido.

Pridajte Vašu skúsenosť s týmto produktom

Vlož recenziu

S-EXperimentatorka
Porovnávané produkty () Porovnanie